Alter - jo faktiskt! :-)

Ni som känner mig väl eller bara tittar in här ofta vet att jag inte är nån alter-scrappare...Men ibland får jag göra en ansträngning och försöka! :-)

Käraste syster yster fyller år idag (grattis igen!!) och hade önskat en skylt att hänga på toalettdörren. Färgerna skulle vara i brunt och turkos. Så här blev den enkla men tacksamt mottagna skylten;


Ett par närbilder;
image805

image806

Kära mamma önskade sig inte mycket i julklapp...men däremot önskade hon sig en helg hos oss för att se nya lägenheten och umgås med oss. :-) Det fick bli presentcheckar på övernattning, frukost och middag...mest symboliskt alltså! Ett enkelt upplägg igen men jag använde rester av tapeten vi satt upp i köket, det är väl alter om något!? :-)


En närbild på påsen som presentcheckarna leverades i;
image808

Helgen har varit underbart skön även om det faktiskt blev mer städning än scrappande igår...fast å andra sidan scrappar jag bättre när det är städat och fint! Rogivande på nåt sätt...och inget samvete som knager. Men jag har allt hunnit scrappa också! Det har blivit några layouter i helgen, men det är till utmaningar på Scrapinspiration så de kommer bloggas framöver istället. :-)

Kommentarer
Postat av: Sanna - liljan_

Du är ju grym på alter! Underbar design på både toaskylten och de superläckra presentcheckarna!

Postat av: Fia

Superfina! Man blir lite nyfiken på tapeten, ser jättesnygg ut!

2008-01-20 @ 22:12:27
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com
Postat av: Maria J

Snygg tapet du har satt upp i köket! Jag har också just den i mitt kök!

2008-01-21 @ 12:16:51
Postat av: Zara

Det är väl skönt att frångå sina principer ibland!
Jättefint blev det!
Kram

2008-01-21 @ 13:12:18
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Aase/ängel60

Vad påhittig du är.... Förstår att det har uppskattats. Här har också städats massor i helgen allt för att förbereda en större badrumsenovering. men vad skönt det är sedan. Kram Aase

2008-01-21 @ 15:53:27
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: MiaS

Superfin dörrskylt! Och klart jag blev lite förvånad, alter tillhör ju inte vanligheterna i din blogg! Upptäckte att jag itne varit här inne på ett par dagar för det fanns så mycket vackert att vila ögonen på. Sommarlayouten är underbar och alla korten är härliga!!! Kram

2008-01-22 @ 10:12:57
URL: http://miascardsandstuff.blogg.se/
Postat av: Nicklashilde

Great site

2009-05-19 @ 11:50:12
URL: http://nicklashilde.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback