Nymålad minibyrå

Min minibyrå från IKEA har fått ny skepnad och blev plötsligt mycket bättre mottagen av de andra möblerna i scrap-/gästrummet! :-) Vit färg och dymo fick göra jobbet och jag är supernöjd!! Jag var dock lat och målade inte inne i lådorna...bara jag som tittar där ändå. :-) Alla lådorna har inte innehåll ännu (strukturering pågår) så därför är inte alla lådor uppmärkta ännu.
image853



Jag har haft jättemysiga dagar med min mamma, det har verkligen varit kvalitetstid! :-) Efter några dagars frånvaro från datorn är det desto roligare att komma tillbaka till den känner jag. Tål att tänka på... :-) Hoppas ni har det härligt i vårsolen!! Apropå vårsolen, snart är det nog dags för en fotoutflykt i Botaniska...eller vad säger ni som bor nära? ;-)


Kommentarer
Postat av: EmmLa

Vädligt fin blev den, skulle också vilja ha så med tydlig märkning! Åh Botaniska... äslkar att promenera i sådana trädgårdar (har bara varit i den i Sthlm).

Postat av: Maria

Snygg byrå! Funderar på om jag ska införskaffa en sådan nu när jag röjt bland mina scrapsaker. Visst är det fantastiskt att promenera i Botaniska. Var där i höstas med mina elever och jag fotade som en galning. Undrar vad mine elever tyckte? Knäpp fröken, antagligen!!!

2008-02-28 @ 21:46:34
URL: http://mariaskrypin.blogg.se
Postat av: Marie

åh så fin den blev!
Jag har också en sådan och även jag planer på att måla den vit... får nog bli till våren när jag kan stå ute, blir sugen nu!

2008-02-29 @ 18:02:35
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Aase/ängel60

Säkert 20 år sedan jag besökte Botaniska, ändå inte så långt från Borås.... Kanske dags nu när jag börjat bli fotogalen :)
Kram kram Aase

2008-02-29 @ 22:12:56
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback