{bytet}

Jag hade en utmaningScrapinspiration som gick ut på att inspireras av en lekfull annons och jag kände att jag själv verkligen behövde utmaningen för att få lite nya idéer till mina layouter. Men klarade jag av det? Nähä!! Jag är en rak scrappare, så är det bara. :-) Fast jag hade väldigt roligt när jag processade layouten och utmaningen kanske innebär förändringar på sikt, vem vet. :-)
Layouten handlar iaf om vilken skillnad det blev när jag bytte skärm och tangentbord för ett par år sen...fotona har varit framkallade läääänge men inte känts så bra och därmed tråkiga att scrappa. Men nu fick jag ett ryck och känner mig jättenöjd med att ha lyckats scrappa dem! :-)

image849
(Texten är medvetet blurrad eftersom jag skrev lite fel och ska skriva om den...)

Titta gärna på de layouterna där scrapparna lyckats leka mer än jag! :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Visst känns det skönt när man får "tråkiga" kort scrappade! Ofta tycker jag att det kan det vara de som är roligast i slutänden :o) Jättefin blev layouten ialla fall!!!

Kram

Postat av: Katarina

Hihihi, håller med om att det är svårt ibland att göra något helt annorlunda. Fast; varför ändra på ett vinnande koncept?? ;-)Tycker LO´n blev cool! Annorlunda tema.
Kram/Katarina

2008-02-25 @ 07:57:13
URL: http://www.scrapsystrar.blogspot.com
Postat av: Jonasadriana

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2008-12-23 @ 14:38:07
URL: http://jonasadriana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback