Hemma igen!

Igår kväll kom jag hem till lägenheten i Göteborg igen efter tre härliga dygn! Jag har haft det så himla bra och blivit riktigt bortskämd i fina gästrum och med god mat & dryck! :-)

I tisdags tog jag först spårvagnen till centralen där jag bytte till tåget mot Karlskrona. Men jag åkte inte så långt utan gick av i Alvesta (tack å lov eftersom tåget var ett festivaltåg fullt med ungdomar som skulle till Emmaboda...) där
Sanna hämtade mig med bilen för vidare färd hem till henne.


Hemma hos Sanna blev det massa prat och mys. Vi promenerade runt i omgivningen och hamnade vid den här fina sjön bla!


Men vi hann pyssla också!! Visst ser det härligt ut när Sanna har dukat fram sina saker på det stora matbordet och lät mig leka loss bland hennes saker!?




I torsdags hämtade vi upp Jenny och åkte till Löberöd för att titta på Scrapaddicted's nya butikslokaler och shoppa lite. :-)


Efter det lämnade Sanna & Jenny mig i Eslöv där jag tog tåget till Lund.


I Lund bytte jag tåg och tog tåget mot Göteborg, men hoppade av ungefär halvvägs och där hämtade Linda & Thea upp mig!


Jag fick äran att bo i det vackra gästrummet med den här tapeten!! :-)


Det var så roligt att få se allt som hänt med huset och Linda med familj!! Massa tid för mys och bus blev det, men även en trevlig promenad genom stan och intressant guidning längs med vägen!




Äntligen är det svalare i luften också så att man kan andas och hinna med lite inomhuspyssel med gott samvete! :-)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det var så roligt att ses och få tid att prata och ha det gott. stor kram

Postat av: EmmLa

Låter som du haft det riktigt trevligt, väl värt efter allt plugg och slit :)

2008-08-02 @ 21:41:45
URL: http://emmlisen.blogspot.com
Postat av: Lindzi

Det var så härligt att få ha dig här. Det enda minuset var att vi inte hann pyssla något. Next time! ;-) Kram gumman!

2008-08-02 @ 22:30:35
URL: http://lindzi.blogg.se/
Postat av: malin

det låter verkligen som en perfekt liten turné :) förstår att du haft det toppenbra, det är ju så härligt att få träffa goda vänner som annars bor "för långt" bort. kram på dig, hoppas att du annars har en skön sommar

2008-08-03 @ 10:12:36
URL: http://mallafors.se
Postat av: Åsa

Låter som en härlig liten resa. Kul att få se lite foton också. Ha det gott!:-) Kram Å

2008-08-03 @ 12:55:04
URL: http://scrapsystrar.blogspot.com
Postat av: Fia

Vilken mysig liten resa du haft!

2008-08-05 @ 20:22:17
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback