Li'l Davis Design

Scrapperiet har tagit in läckra papper från Li'l Davis Design - kollektionen Castaway - och jag ska visa vad jag har gjort med några av dem!

{fågelungen}

Li'l Davis; Castaway - Die Birds in Park

Pink Paislee; Holly Doodle Alpha - Cubicle Graph

Maya Road; Sheers - Log Cards

Heidi Grace; We are Family Epoxy Heart


Jag delade på arket "Die Birds in Park" och rundade de övriga hörnen på papper och foton med en hörnrundare för att matcha.
På journalingrutan i frostad plast från Maya Road har jag använt American Crafts Slick Writer som fäster direkt!


{frisbee}

Li'l Davis; Castaway - Sand Dollar

Coredinations; Core Color

Heidi Grace; Chipboard Alpha - Midnight


Jag veckade cardstock från Coredinations och sandpapprade därefter på vecken för mer effekt innan jag fäste pappret med häftklamrar.


{kph by night}

Li'l Davis; Castaway - Sand Dollar
Coredinations; Core Color
Heidi Grace; Chipboard Alpha - Midnight
Bazzill Just The Edge

Maya Road; Sheers - Whimsy Floral Ribbon

Doodlebug; Round Buttons - Tangerine


Jag använde plastbandet från Maya Road till att göra en blomma och dekorerade med en knapp i mitten.



{rådasjön}

Li'l Davis; Castaway - Blue Lagoon

Li'l Davis; Castaway - Sundrenched

Heidi Grace; Chipboard Alpha - Midnight
Heidi Grace; We are Family Epoxy Heart

October Afternoon; Clearstamp - Notebook Doodles


Den röda blomman har jag klippt ut ur "Sundrenched" och placerat på 3D-kuddar för mer effekt.


Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Oooops du har övertfäffat dig själv tror jag minsann. Underbara LO, med underbara papper



Kram Aase

Postat av: malin

oh yeah - ursnygga layouter Åsa - hur läckert som helst!!!

2008-08-03 @ 23:13:10
URL: http://mallafors.se
Postat av: EmmLa

Vad härligt kreativ du är med plastblomman och cardstocken :) Grymt söt pippi längst upp också :)

2008-08-04 @ 11:23:29
URL: http://emmlisen.blogspot.com
Postat av: myamia

Så massa fint! så smart att dela på pappret och runda hörnen. och bandblomman blev ju så söt, har alltid velat prova men de verkar lite svårt. Kram kram maria♥

2008-08-04 @ 11:30:29
URL: http://myamias.blogspot.com
Postat av: Morfen

ÅÅÅÅÅH vad härliga layouter vännen!! Älskar den med fågelungen!! Kram!

2008-08-05 @ 23:13:53
URL: http://morfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback