Bloggfest på Scrapinspiration!

image972
Bild lånad från tidningen Hem ljuva hem.

Idag startar bloggfesten på
Scrapinspiration! Många utmaningar och fina priser kan vi erbjuda så vi hoppas att ni blir inspirerade till att skapa! :-) Bilden ovan hör ihop med en av utmaningarna, men vad den går ut på får du läsa om på Scrapinspiration! ;-)

Trevlig lördag önskar jag er! Många jag känner är på ScapEvent eller en mindre scrapträff och det känns faktiskt lite surt att sitta hemma och skriva på uppsatsen...men men, vad är väl en bal på slottet... *ler* Ikväll ska jag nog också scrappa! :-)

Kommentarer
Postat av: LottaM

Ja du jag förstår precis. Det bidde inget scrapEvent här heller i år. Ska bli kul och se om de som varit där tycker att det varit bättre i år, färre altered-prjoekt t.ex. Även jag sitter och skriver och skriver. Just nu läser jag och sammanfattar ett danskt lagförslag kanske inte världens roligaste men, men solen skiner :-)

Ha en skön helg. Kram Lotta

Postat av: Lindzi

Jag ska måla fönster ikväll! Kram!

2008-04-26 @ 15:33:03
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: malin

du är duktig som pluggar så ihärdigt... tänk på den belöning du får när du är klar - då kan du åka på hundra event och hundra scrapträffar :) UTAN dåligt samvete - det du! *kram*

2008-04-26 @ 18:37:37
URL: http://mallafors.se
Postat av: Maria K

Trist att plugga- skulle också hellre vart på scrapträff! Kul med Bloggfesten- ska försöka hinna scrappa lite! Ha en bra helg!
Kram Maria

2008-04-26 @ 19:39:51
URL: http://mariascollage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback