Min kreativa process...

...kan du läsa om i Scrappizbloggen idag! :-) Där finns även en layout och ett kort som jag skapade i samband med att jag skrev texten. Jag blev väldigt glad att få skriva om min skapandeprocess även om det inte var helt lätt... Jag känner mig mer säker på min scrapstil nu och det känns himla skönt! :-) Så, det var väldigt roligt & lärorikt att analysera processen och jag rekommenderar er att göra det! :-)

En utmaningScrapinspiration var att använda sina goosebumpz...jag äger bara en, och det är den med texten hohohoho... *ehum*  -Men utmaningar gillar jag! Så det fick bli ett kort till någon jag inte träffat på ett tag... :-)
image674

Trevlig fredag önskar jag er! Här ska vi slänga mer skräp från vinden, men sen hoppas jag på pysseltid för nu har jag ett gäng nya foton att scrappa! :-)

Kommentarer
Postat av: Lindzi

Jättespännande att få läsa om dig process! Du är bäst! Kram! Härligt kort. Kanske man skulle ha en hoho i alla fall... ;-)

Postat av: Sanna - liljan_

Jag tokälskar detta kortet, blir så glad av färgerna!
Du skriver så bra och intressant, roligt att läsa om dig i scrappizbloggen! kramkram

2007-07-27 @ 21:35:39
Postat av: Malin

ooohhhhh vilken färgattack - galet snyggt! ska genast läsa på scrappiz... *kram*

2007-07-28 @ 10:12:16
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: ÅsaB

Åh, vad spännande det var att läsa om din skaparprocess!:-) Mycket inspirerande. Kommer definitivt försöka vara mer noggrann i att välja ut foton nu. Den biten har varit något jag "slarvat" med tidigare. Tack för att du delade med dig! Kram ÅsaB

2007-07-28 @ 10:38:04
URL: http://scrapsystrar.blogspot.com
Postat av: MiaS

Har alldeles glömt att skriva att det var jättekul att läsa om din kreativa process. Mycket välskrivet och dokumenterat!

2007-08-05 @ 13:15:32
URL: http://miascardsandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback