Tävlingar

Jag har varit inne i ett tävlings-stim på sistone och jag kan inte riktigt förstå det själv... Men utmaningarna har varit så underbara och inspirerande att det bara flytit på av sig själv! :-)

Börjar med mitt bidrag till tävlingen hos
Storsjöscrap . Det blev mitt första försök till doodling. Jag har inte kontroll över mina händer riktigt, så att teckna och måla undviker jag helst... Därför blev det akrylfärg och en tunn pensel - och det var ju kul!!! :-) Chipboard-kvadraterna ska föreställa chokladbitar.
Jag vet att några sett och kommenterat denna på Scrappiz redan - TACK!! Så nu får väl blunda nu... ;-) (och Ulrika, jag lovar att inte scrappa mer om choklad nu... *ler*)



Även hos Pysselpunkten har jag bidragit med en LO. Den blev ganska olik mina andra layouter... jag strävar alltid efter att ha fotot i fokus men inte här. Nej nu har jag ju nästan gömt fotona under kvadrater, pilar och papper!! Förstår inte alls vad som hände i processen. Men trots detta är jag rätt nöjd med slutresultatet för layouten fångar verkligen upp känslan av området där vi bor. :-)
Eftersom vi aktivt kämpar för att få flytta härifrån av olika anledningar så tog jag med en strip med utflytt och lämnade tomt för utflyttningsdatumet.



Trevlig 1:a maj önskar jag er! Ge er ut i vårsolen nu och sug åt er energi! Själv ska jag till tvättstugan... :-)
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sanna - liljan_

Gillar dina layouter jättemycket! Jag fortsätter kämpa för att få se mer av din handstil på dina layouter! :-D kraam

Postat av: Sara

Visst är det kul att bara doodla loss!!
Gillar verkligen dina LOs, Åsa, och tycker det är kul att du skaffat blogg som man kan följa!
/Kramis

2006-05-01 @ 16:20:58
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: Eva-Lena

Fina Lo:s du gjort.
Kram Eva-Lena

2006-05-02 @ 07:58:13
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: Zara

Härliga sidor du gjort Åsa, du är så duktig och dina foton är underbara.
Kram

2006-05-02 @ 08:41:48
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Ulrika

Jippi! Vad kul med blogg :D

Och dina layoter är superfina, men det har jag ju redan sagt ;-)

2006-05-02 @ 09:29:55
URL: http://hem.bredband.net/ulrikaulrika/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback