Scrapliftutmaning

När Scrappiz startade sitt mentorskapsprogram blev jag mentor till Ellison, vilket var en enorm ära! I samma veva hakade Ellison på Papprikas stora utmaning och jisses vilken fart hon fick!! En enorm kreativitet flödade ur henne och hon utvecklades massor på kort tid, och har fortsatt göra så. Alltså kände jag mig riktigt onödig som mentor och istället kom vi överrens om ett ömsesidigt utbyte. Det går till så att vi turas om med att utmana varandra på scrapliftutmaningar och det är fantastiskt roligt!! Kreativiteten stimuleras och vi tvingas tänka utanför våra kvadratiska scrapstilar. Utbytet med Ellison har alltså utvecklat mitt scraptänkande och mitt scrappande på ett mycket positivit sätt! :-) Tack Ellinor!

Den senaste utmaningen kom från Ellison och jag fick hennes mail i precis rätt tid häromkvällen. Så tre timmar efter mailet var min tolkning klar och jag är jättenöjd! :-)

Här ser ni layouten vi skulle scraplifta!

Och här är min tolkning:

(vit CS gillar jag skarpt just nu om ni inte märkt det... *ler*)

Ellisons tolkning finner ni nog snart i hennes blogg!


Dags för mig att söka efter en ny spännande utmaning åt oss! :-)



Kommentarer
Postat av: Sara

Woof vilken snygg tolkning!! Blir så inspirerad!! Och lift-LOn var ju något i hästväg den med!!
För min del får du gääärna lägga dina bilder stora direkt här i bloggen så man slipper klicka på thumbnailen för att se dina alster ordentligt!!
Kramis!

Postat av: Lindzi

Supercoolt! Gillar dina fina pappersbitar! Vit CS rules! :-D

2006-05-03 @ 20:19:08
Postat av: Sanna - liljan_

Såååå läcker LO du fick till vännen!!! Jag är riktigt sugen på att lifta den LOn jag också, har lagt den i liftmappen!

2006-05-03 @ 20:24:48
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Ellinor

Halloj vännen! Måste säga att det du skriver är ömsesidigt! Har också fått tänka utanför mina ramar genom våra utmaningar! Tycker om dem så mycket och det är skönt att vi inte har någon press på oss! Tusen tack för all inspiration och råd! Ser fram emot nästa utmaning! Nu måste jag ta och ladda upp min tolkning.. Kram!

2006-05-03 @ 21:51:40
URL: http://ellisonscrap.blogspot.com
Postat av: Karin B

Ph. Nu fick jag ideér om hur jag ska avsluta en layout som är lite liknande denna, men som jag inte vet hur jag skulle avsluta!
Snygg lift :-D

2006-05-04 @ 10:28:55
URL: http://blogg.brandin.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback