Midvinter

Eh, njae... riktigt så kallt är det kanske inte för tillfället även om blåsten här i Göteborg gör att man helst håller sig inomhus. :-) Månadsutmaningen på Scrappiz har temat Djur & Natur så då fick jag en anledning att scrappa ytterligare ett vinterfoto. Fotot är taget nere vid älven här i Göteborg, jag blev så förtjust i vyn som kändes lite dramatisk och mystisk. Tur man har kameran med sig på promenaderna så man inte missar sådana här tillfällen! :-)

Jag har fortsatt leka med symaskinen! Sambon frågade igår om jag skulle sy på alla layouter i fortsättningen, och ja det känns väl som om risken är stor.... *ler* För att öka på mystiken och få en mjukare inramning slipade jag kanterna på fotot och chalkade med charcoal.

midvinter

Jag har använt:
Cardstock: Bazzill svart och ljusgrå
Mönstrat: We R Memory Keepers
Dekorationer: Prima flowers, brads, sömmar
Typsnitt: MM rubons heidi
Övrigt: Fluid chalk charcoal

Ooooooops!!! Nu upptäckte jag något otroligt glädjande! Sitter med ett gigantiskt leende och bara mår såååååå bra! Goa
Zara har utsett mig till Dagens Scrappiz!!!! TAAAACK Zara! Din motivering suger jag åt mig! :-) Tack för alla härliga kommentarer i tråden också, jag blir så rörd och stolt att jag inte vet vart jag ska ta vägen just nu... Hihi. Får nog fira med att scrappa tror jag! :-)

Det här innebär ju jag får äran att utse morgondagens Scrappiz, så ikväll får jag gå på span i galleriet!! :-)

Nu är det helg!! Wohoo! :-) Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lindzi

När jag joggade idag tänkte jag på denna snygga LO!!! Det är den vackraste LO du gjort Åsa! Njut av din dag som Dagens Scrappiz! Du är bäst! Pöss!

Postat av: Sanna - liljan_

Jag kan bara hålla med Lindzi! Det är en otroligt vacker LO!

2006-05-24 @ 18:52:44
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Ulrika

Håller med ovanstående talare: en fantastiskt vacker LO!

Superkul att du är dagens scrappiz, det har jag missat. Grattis grattis :)

2006-05-24 @ 22:29:56
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/
Postat av: Smulan

Vilken otroligt vacker LO! Underbart1 Vill bara se mer!!

2006-05-26 @ 13:07:39
URL: http://smulansscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback