Cybercrop och scrapträff

Vilken underbar lördag!!! Vi hade det superduperbra hemma hos Ulrika igår och kreativiteten flödade! Mumsig pastasallad och fruktsallad fick vi! Tack Ulrika för initiativet och allt gott!!

Det här är vad jag fick till igår:

Först en layout som är Scrapliftad av AnnaG's layout Theo till scrapliftutmaningen på cybercropen.
Här är Annas layout:
Theo

Och här är min tolkning:
Gabriel

En LO till färgutmaningen att använda orange, rosa och rött:
Vildvin

Till sist en LO efter en superläcker annons. Annonsen var extra kul eftersom det var en annons för fotografen Brigitte som fotat mig och syrran som barn och öven våra studentfoton! Hon är verkligen en fantastisk fotograf!!
Så här ser annonsen ut:
Brigitteannons

Och så här blev min tolkning:
Solnedgång vid havet

Det finns flera spännande utmaningar på cybercropen så idag ska jag varva plugg med scrappande! :-)

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Lindzi

Kul att vi fick så mycket gjort igår!! Du gjorde så fina och inspirerande alster! Det var ju när jag såg ditt snygga annonsupplägg som jag fick fart med min tolkning! Kram på dig! :-D

Postat av: Anonym

Så mycket fint du gjort i helgen! De är verkligen superfina! Jag kom hem för några timmar sedan, blev senare än vi trott så det blev inget scrappande för mig. Men jag har haft det trevligt ändå faktiskt. Kram!

2006-05-07 @ 21:21:34
Postat av: Karin B

Jättesnygga layouter du knåpat ihop!

2006-05-07 @ 22:08:35
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: Morfen

Oh la la vad läckra LOs du gjort. Solnedgång vid havet är helskön och kul att du spridit ut texten lite nedtill, det blev snygg effekt. Min favorit är ju helt klart Gabriel.. undrar varför. ;) Nej men jag tycker du med så enkla medel gjort så effektfullt och snyggt. Måste nog scraplifta den nån gång. Inte lätt utmaning med rosa, orange och rött men du har lyckats fantastiskt, men med de fotona och det coola pappret så såg ju den utmaningen plättlätt ut.
Tack för härlig inspiration Åsa!
Kram!

2006-05-08 @ 08:42:34
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Ulrika

Tack själv för i lördags :D

2006-05-08 @ 13:33:05
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback