Midsommarhelgen

Midsommarhelgen har varit underbar med god mat, god dryck och härligt umgänge! Vädret har inte varit det bästa i Grebbestad, men det har iaf inte regnat... Vi va som mest 22 personer i 2 stugor och ett tält, men vi va betydligt färre som va där hela tiden från torsdag kväll till söndag dag. Full rulle med andra ord! :-)
Resan upp i torsdags kväll trodde vi skulle gå smärtfritt eftersom vi åkte så sent som 21 från Göteborg. Men nähä... proppen mellan Torp köpcentrum och Munkedal va värre än tidigare år... Grrrr! Istället för 1,5 timme tog resan 3,5 timme. Tur vi hade kul i bilarna iaf! Så här såg det ut rätt många kilometer;
kö
Vi fick köa även på hemvägen igår men inte alls lika länge tack å lov.

Det är något speciellt med Bohusläns klipp-landskap, och för mig är det verkligen sommarkänsla!
Utsikten från ena stugans altan;
vy

En liten parvel på 6 år skulle fota mig vid vattnet, och så här blev resultatet;
Asa nära
Lite kul i sig! :-)

Tyvärr fick vår kamera ett bryti helgen och många av fotona är helt blåa i tonerna... Inte alla, men tillräckligt för att jag gav upp fotandet. Och när vi mixtrade med den igår kunde vi heller inte se något samband mellan blixt eller zoom osv. Så nu får tiden utvisa hur kameran mår...ekonomin tillåter inte nytt inköp av kamera nu så jag sätter mitt hopp till att den fungerar bra efter lite vila eller nåt. :-) För utan kamera kan jag ju bara inte vara!!!

Imorgon åker jag iväg på en tripp till Växjö och
Kyrkhult, ska bli superduperroligt!!! Jag kommer tillbaka på fredag kväll så det blir troligen inte nån blogg-uppdatering under veckan.
Nu måste jag alltså ta tag i packandet! :-)

Take care!
Kramar från Åsa

Kommentarer
Postat av: Sanna - liljan_

Åhh vilket härligt foto på dig! Det vill jag verkligen se scrappat!

Postat av: Zara

Låter som en bra midsommar även om resan inte var så kul!
Hoppas du har det bra i Småland!
Kram

2006-06-26 @ 15:39:42
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Karin B

Ska bli skoj att ses!

2006-06-26 @ 20:17:25
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: Morfen

Vad coolt kortet blev på dig, det är klart - det är inte svårt att fånga en pingla, men det blev verkligen jättesnyggt och jag hoppas att jag får se det scrappat sen. :) Kram och ha så skoj på din tripp.

2006-06-26 @ 22:24:41
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Ulrika

Vilken härlig midsommar ni verkar ha haft! Är liiite avundsjuk på er scrapträff hos Sanna ;-) Hoppas ni har det toppenbra! Kraaam

2006-06-29 @ 16:15:34
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se
Postat av: Mikaela

Brukar också sitta i den proppen mellan Torp och Munkedal när vi ska till landet som ligger på Bohus-Malmön, inte kul alls....

2006-07-06 @ 21:36:55
URL: http://mikaelarudhner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback