Ett studentkort

Häromdan va jag och en kompis i Botaniska Trädgården och njöt av alla vackra växter. Det blev några härliga foton som väntar på att framkallas nu. :-) Speciellt roligt va det att vi fick se Näsduksträdet i blomning!
näsduksträd

Igår kväll hade jag och Sanna planerat in lite cybercrop med pyssel och chatt. För mig blev det ärligt talat mest chatt...Men det var himla trevligt!!!  Vi fick sällskap på chatten en stund av Linda och Linda i en 4-partskonversation, roligt!!!

Det jag lyckades skapa var ett kort till min kusin som tar studenten på fredag;

studentkort

Kramar Åsa


Kommentarer
Postat av: Lindzi

Kul att man fick träna sig på! ;-) Vilket vackert foto. Jag har också sett trädet tidigare år. Så gulligt med alla "kleenex-bladen". Kortet är så fint. Snacka om perfekt papper!

Postat av: Junitjej

Vilka fina alster du har gjort! Jag är imponerad!

2006-06-04 @ 21:23:17
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Morfen

Jättesnyggt kort och jättesöt bild/stämpel!

2006-06-05 @ 16:31:00
URL: http://morfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback