Tack!!

Tack snälla goa tjejer för alla era underbara kommentarer om mina layouter!!! Era ord betyder massor för mig och gör det extra roligt att fortsätta scrappa och uppdatera bloggen. Så TAAAACK! :-)

Jag hade härliga dagar hemma i Sth tillsammans med familj och vänner. Träffade
Ellison en kväll och det var jättemysigt! Så roligt att få träffas live efter åtskilliga mail under våren. :-)

Just nu består livet av många somriga aktiviteter med resor, utflykter, besök, femkamp osv. Så det blir inte mycket tid i scraphörnan tyvärr...Men det känns bra att bygga upp en längtan!
Ett kort har jag gjort i veckan iaf, ett beställningskort till en släkting som fyller 60 till helgen och det blev så här;
Nils-Åke
Jubilaren ska få en ny trädgårdssoffa, därav citatet.

Nu ska jag surfa vidare i jakten på den ultimata kameran...! Vi har inte råd med systemkamera nu så det får vänta, men en ny kamera MÅSTE vi ha SNART iaf!! Jag har rejäl abstinens nu efter 3 veckor utan...
Någon som har  tips på bra kompaktkamera? Digital så klart. Den måste ha bra närgräns och vara snabb i uppstart och sekvenstagning.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Malin

Snyggt kort Åsa! Manligt och fint! *ler* Hoppas han blir glad för kort och soffa.

Angående kamera, min käre man kom faktiskt hem häromdagen och hade köpt sig en EGEN digitalkamera... han vill inte gärna hantera min systemkamera! *ler* Det blev en Canon digitalIXUSwireless 5.0 megapix... han betalade 1995kr på Inet... jag vet inte så mycket om den men den verkar bra!? Kanske kan vara ett tips? Det kanske är bättre att läsa lite om olika... jaja, jag vet inte! *hihi*

KRAM på dig Åsa-vännen!!!!

Postat av: Morfen

Jättefint kort Åsa! Jag längtar så till träffen i höst (hoppas jag får ihop ett par alster då) för här blir inte mycket scrappat heller.

Mitt tips ang kamera är att leta upp lite tester på nätet, det brukar ge lite hintar.
Kraaaaaaam!

2006-07-14 @ 09:36:43
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Ulrika

Så himla tråkigt med kameran Åsa! Tyvärr har jag inga tips, men hoppas ni hittar en bra!

Vilket toppenfint kort du gjort!

Stor kram

2006-07-15 @ 14:03:43
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se
Postat av: Zara

Helmysigt kort Åsa!
Kramiz

2006-07-16 @ 06:47:10
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Jenny

Du har lyckats superbra med ditt 60års kort
Ha en riktigt skön sommar

2006-07-16 @ 19:55:38
URL: http://jennysandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback