Scrapträff och konsert

Åh vilken vecka jag har haft!!! Verkligen sommarlov! I tisdags tog jag tåget till Växjö för att hälsa på min kompis Hanna med familj. Det var jätteskoj att träffa dem och hinna prata, leka, mysa en hel del. Tack snälla Hanna för ett härligt dygn!! Hoppas det inte dröjer ett år tills vi ses igen. :-)
På onsdagen blev jag smidigt överlämnad i Alvesta där
Sanna hämtade upp mig för färd mot Kyrkhult. Vi handlade och förberedde lite under kvällen, men mest myste vi med cider och att äntligen få träffas igen. På torsdagen var det så dags för den stora miniträffen Sanna ordnat. 9 personer var vi som mest och en helt underbar stämning! Det kan inte bli fel med så goa tjejer; JennyS, Sara, Heidi, Karin, Linda, Jenny, Anna och såklart Sanna! Tack för all inspiration och lån av QK tjejer!!!

Extra tack till Sanna för gästfriheten och att du stod ut med mig i 2 dygn!! Jag har med mig massor med goa minnen och längtar tills vi ses här i Göteborg i september!! :-)
Apropå september så anmäler ni väl er till Scrappizträffen så vi ses där!?!

Jag scrappade 5 layouter och ett kort under dagarna hos Sanna men jag har inte scannat klart allt än så jag börjar med att visa 2 layouter.

Näsduksträd

annagabriel

Det är en speciell känsla när man hittar mönstrade papper som passar så här perfekt till fotona!! :-)


Igår var det så äntligen dax för dagen D! Ja jag talar så klart om ROBBIE WILLIAMS!!! Wohooooooooooooo vilken show och vilken stämning! Jag rös och blev tårögd när publiken sjöng med i Feel... Helt otroligt! :-)
Det var verkligen värt varenda krona! Robbie bjöd massor på sig själv och roade publiken rejält. Inte illa att få hela publiken att skriva "Fuck off" till en luftballong som strategiskt passerade Ullevi... :-)
Eftersom vår kamera inte är att lita på för tillfället så har jag inga foton själv, men jag fick fota med Solveigs kamera så jag får visa er när jag får filerna.


Nu ska jag fortsätta njuta av min lediga softardag och hugga tag i mitt senaste DT-paket från Scrapperiet! :-)

Må så gott i solen!
Kramar Åsa


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Å vilken underbar vecka du haft! Jag har allt väntat på en liten rapport här ;-)

Superfina layouter också!

Postat av: Sanna - liljan_

Det är du som ska ha tack för att du kom hela vägen hit! Det var såååå roligt! Nu hoppas jag verkligen att tiden går snabbt, så att vi snart kan ses igen!
Jag är inte aaaalls avis på Robbiekonserten igår! Nästa gång vill jag följa med! :-D kramis

2006-07-03 @ 17:56:53
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Ellinor

Låter som en toppenvecka Åsa!! Och inte en så tokig avslutning på det hela heller! Superfina layouter har du gjort också! Kram!

2006-07-03 @ 19:04:38
URL: http://ellisonscrap.blogspot.com/
Postat av: Morfen

Oh la la, här blir man ju nästan lite smågenerad när man tittar in.. ;) Jättefina los! Du har verkligen rätt i att du hittade perfekt matchande papper. :)
Så du var på Robbie igår!! *avis* Han är så himla bra, en total entertainer. KRAM!

2006-07-03 @ 21:10:26
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Lindzi

Vilka jättefina saker du hunnit med! Perfekta papper till dina foton! Njut av lovet!

2006-07-03 @ 23:00:07
Postat av: Lindzi

Vilka jättefina saker du hunnit med! Perfekta papper till dina foton! Njut av lovet!

2006-07-03 @ 23:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback