DT-layouter!

Den här gången fick vi en drös med roliga dekorationer och matchande cardstock från Scrapperiet. En rejäl utmaning att tänka utan mönstrat... Men när jag väl kommit igång gillade jag det massor!!! :-)

Alla papper och dekorationer jag använt finns hos Scrapperiet!

maskrosor


Maskrosor
Scrappad efter Lindzis inspirerande veckoskiss på Scrappiz!
Papper: Limeade och vit i linnestruktur samt gul fourz (vet inte namnet)
Dekorationer: Brads och plastblommor från Queen & Co. Tygblomma från Heidi Swapp.
Typsnitt: QK Frankie (Tack Muhren för lån av dies och tång på träffen!)
Övrigt: Fluid Chalk Tangerine


Rosenbräcka

Rosenbräcka

Papper: Vit och petunia
Dekorationer: Brad och plastblommor från Queen & Co. Ribbon Brad från Bazzill.
Typsnitt: MM rub ons Heidi



kattis

Kattis

Papper: Bazzill svart, petunia och grön från Saguaro Trio.
Dekorationer: Blommor och brad från Queen & Co. Hjärtbrad från Bazzill.
Typsnitt: Heidi Swapp "Center of attention", dymo, handstil
Övrigt: Prickat med ZIG writer. Stansat hålen med stans från Panduro.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Idag åker jag till hem till Stockholm för att umgås med familj och vänner, ska bli jättemysigt! Imorgon ska jag träffa Ellison och det ser jag verkligen fram emot! :-)
Jag kommer tillbaka efter helgen.

Sommarkramar från Åsa


Kommentarer
Postat av: Sanna - liljan_

Du gör så underbara layouter vännen!
Ha det gott när du är hemma på besök!! kramis

Postat av: Zara

Vilka fina sidor du gjort, gillar din "Kattis sida" massor!!!
Kram

2006-07-06 @ 08:47:35
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Morfen

STOPP! HALLÅ! Shit vad jag dammar, jag hänger ju inte med alls. Vilka underbara alster du lagt upp sen sist. Sko-LOn är ju fantastisk! Kul att du tog foto på den fina undersidan. Kattis-LOn är otroligt effektfull och snygg med det svarta bakgrundspappret som verkligen drar fokus till mitten och fotot - superhäftig med andra ord! Kramar i massor!

2006-07-06 @ 11:25:54
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Mikaela

Vilka himla fina layouter du gjort!

2006-07-06 @ 21:34:48
URL: http://mikaelarudhner.blogspot.com/
Postat av: Anna

Åhhh vilka läckra layouter!
Gillar den med maskroser väldigt mycket även om jag inte gillar maskrosor i min trädgård. ;O)

Kramen Anna

2006-07-06 @ 23:39:09
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kattis layouten är en riktig tio poängare =)

2006-07-07 @ 12:55:02
URL: http://jennysandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback