Mellandag...

Nu är jag hemma igen efter en underbar julhelg i Stockholm! God mat, dryck och fantastiska julklappar! Helt perfekt alltså! :-) Men det är ju som alltid himla mysigt att komma hem igen...särskilt att få träffa sin darling igen efter 4 dygn hemifrån! :-)

Jag måste få tacka er mina söta goa rara scrapvänner!! Jag blir så glad av era kommenterar och er omtanke i bloggen!! :-) Och jag är såååå glad och stolt över alla vackra julkort och gulliga julklappar jag fått!! Jag har varit dålig på att hinna med att tacka er personligen så här kommer riktiga tack;

  Zara  - Så himla läckert med bazzill-bling!!!
  Sanna - glittrigt å vackert!! Tack igen för de påhittiga och perfekta julklapparna jag fick!!
  Morfen - så juligt och mysigt!! Dessutom förgyllt med ett vackert foto inuti!
  Mallafors - superdupersnyggt!! Blir allt sugen på diesel... :-)
  Lindzi - så vackert!!! Ljuvligt foto på Thea! Tack snälla för klapparna!!
  Ellison - grymt snyggt!! Tack gulliga du för julklappen!! 
  ÅsaB - så vackert och stämningsfullt!! När kommer bloggen? ;-)
  Annika - stilrent och snyggt med ett fantastiskt paket - tusen tack igen!!
  Ulrika - läckert läckert läckert!! 3d-lacket inspirerade mig massor!

En alldeles alldeles underbaaaar  (ni hör min askunge-stämma va? *ler*) tjej vid namn Jenny (Slenny) skickade en julklapp som jag fortfarande inte riktigt kan förstå....jag har länge suktat efter en QK-die som heter "ring" som stansar en rund ring/ram, men eftersom den har utgått har den varit svår, eller omöjlig snarare, att få tag på. Jenny hade hittat den på e-bay och vunnit auktionen på den - ÅT MIG!!! Helt otroligt superdupergulligt!! Tusen tack igen Jenny!! Och tack för den söta tin boxen!!

Nu ska jag försöka samla all inspiration ni gett mig och skapa nåt!! :-)

KRAM PÅ ER!!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilka fina julkort du har fått!

Postat av: malin

välkommen hem till Västkusten! *ler* skönt att du haft en så härlig jul - det är dig väl unt! och du, tänk efter... hur poppis är inte DU som fått så många fina julkort...kul va!? *ler* KRAM på dig

2006-12-27 @ 19:28:57
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Ulrika

Ja, välkommen hem :-) Skönt att höra att du haft det bra.! Vilka fina julkort du fått!!

2006-12-27 @ 19:53:56
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/
Postat av: Kristina Alritzson

Så härliga kort du fått och vilken present du fått. Hoppas att du får en bra fortsättning på julen och ett riktigt Gott nytt år.
Kram

2006-12-27 @ 22:23:33
URL: http://kristinaalritzson.blogg.se/
Postat av: Sanna - liljan_

Tack ska DU ha för fiiint julkort och underbara julklappar! Roligt att ha dig hemma igen! :-D Kram

2006-12-28 @ 08:42:05
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: ÅsaB

Hi hi hi, inte behöver jag en blogg nu när du publicerar mina alster.;-) Nu ska jag bara hitta den där svårhittade tidningen(prenumerationsalternativet börjar bli oundvikligt)med din LO i så är min vecka komplett. Kram ÅsaB

2006-12-28 @ 17:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback